Meillä oli tänään Kuopion seudun nukkekotikerhon kokoontuminen ja teemana oli valaistus. Tässä osa päivän tuotoksista:

2064856.jpg

Itse tein kynttilänjalat sekä lampun, jonka viimeistelin kotona:

2064862.jpg

Kynttilänjalat on tehty puunapeista, eurominin sorvauksista ja noista koristeosista, joiden nimeä en tiedä. Kynttilät on pumpulipuikon varresta. Kuvassa näkyvän pitsiliinan olen saanut aikaisemmin Tiinalta ja pöytä on siskoni tekemä.

Lamppuun olen käyttänyt joulukuusenkynttilänpidikettä, korunosia, metallirenkaita ja askartelukaupasta löytämääni punokseltaan hiukan erilaista ketjua:

2064858.jpg

Kerhoswapissa sain Liisan joulupostimerkistä tekemän suloisen taulun hienossa rasiassa:

2064864.jpg

Minun pakettini osui Nallulle:

2064845.jpg

Mallia kaappikelloon olen ottanut minulla olevasta 1:1 kaappikellosta, joka on isäni tekemä. Kello on sahattu puupalikasta ja ohuesta vanerista. Kellotaulu on tulostettu netistä ja sen ympärillä oleva rengas on limsapullon tiivisteestä, kellon "lasi" on pakkausmuovia. Kruunu on noita askartelukaupasta saatavia koristejuttuja. Kukkakoristeet on servettitekniikalla tehty.