Nyt se on sitten menoa! Olen pikkuhiljaa antanut nukkekotiharrastukselle pikkusormen lisäksi näemmä koko käden. Kaikki liikenevä vapaa-aika menee. Aluksi päätin, että rakentelen ja askartelen vain, enkä sekoa näihin nettijuttuihin muuta kuin käyn joskus katsomassa muiden tuotoksia, mutta pikku hiljaa olen päätynyt aihetta käsitteleville keskustelupalstoille ja nyt sitten annoin periksi tälle blogillekin.

Kunhan kerkeän, tuon tänne kuvia nukkekodeistani ja tekemistäni miniatyyreistä. Tällä hetkellä minulla on kaksi taloa, joista toinen on "aika valmis" ja toinen vähän enemmän kesken. Olen ajatellut, että  tekeleitteni ei koskaan tarvitse tulla valmiiksi, vaan voisin aina niihin jotakin pientä uutta kehittää.

Yksi syy tähän blogiin on, että olen mennyt nukkekotikurssille, jossa pääsen toteuttamaan suurta unelmaani, eli aivan alusta itse suunnittelemaani kartanoa. Sen etenemistä olen ajatellut tänne tallentaa.

Kurssi alkoi viime viikolla info/suunnitteluillalla ja huomenna sitten kaiketi päästään tosi toimiin.