Tänään oli nukkiskerhon kokoontuminen ja se kyllä pelasti sentään vähän minun viikonloppuani, joka olisi muuten ollut täysi pannukakku. Olin nimittäin viettämässä kylpyläviikonloppua mieheni kanssa ja sairastuin vatsatautiin heti perjantai-iltana lomakeskukseen saavuttuani ja vietin koko viikonlopun sunnuntaiaamuun asti petipotilaana. Tänä aamuna olin kuitenkin sen verran toipunut, että kun saavuimme kotiin, niin jaksoin mennä kerhokokoontumiseen ja mieliala nousi monta pykälää.

Mestarihuovuttaja Hanna opetti meille neulahuovutuksen saloja, ja kylläpä taas aika meni kuin siivillä! Tässä huovuttamani nalle (tekovaiheista löytyy kuvia Minitavaroita -sivulta):

458409.jpg

Ja tässä kaikkien kerholaisten nallet ja yksi pupu, joista osa vielä keskeneräisiä:

458404.jpg

Perinteiseen tapaan meillä tietysti oli myös kerhoswappi. Sain Tiinan tekemän paketin, jossa oli ihana pitsiliina, veturi ja prinsessa. Tuo liina tuli nyt kyllä oikeaan osoitteeseen, sillä en mitenkään voi kuvitella saavani tuollaista koskaan aikaan, virkkaus kun ei ole kerta kaikkiaan minun juttuni! Jenni sai minun paketin, jossa oli pöytälamppu, kori ja kaksi kirjaa.

458411.jpg