Viime aikoina olen tehnyt pieniä tavaroita joulukalenteri-swappeja varten. Itse asiassa aloitin jo kesälomalla, jolloin väsäsin ensimmäiset tavarat. Näistä tekeleistäni en tietysti kuvia vielä tänne laita, mutta joulukuussa sitten. Olen päättänyt osallistua kahteen joulukalenteriin tänä vuonna. Toisen parin saan tietää ensi lauantaina, kun meillä on tämän syksyn ensimmäinen nukkiskerhokokoontuminen, jossa arvomme parit. Olen kuitenkin tehnyt koko ajan tavaroita toinenkin kalenteri mielessä.

Jos joku blogini lukija olisi innostunut joulukalenteri-swappiin kanssani, niin minulle voi lähettää tietoa sähkpostiin tpalojrvi(at)yahoo.com. Eli ajatuksena vaihtaa 24 pientä, pääsääntöisesti itse tehtyä pakettia.

Tein tänään Kartanon keittiöön pieniä hyllyjä:

872361.jpg

872364.jpg

Sain viikonloppuna myös keittiön lamput tehtyä ja sähköt vedettyä. Joko olin huolimaton, tai toisessa lampussa oli vikaa ja muuntajan jälkeen tulevan jakorasian sulake kärähti. Kuopiossa on kuitenkin semmoinen sähkötarvikeliike, missä on kaikkea pientä juttua, joten pitää käydä huomenna vilkaisemassa, josko sieltä löytyisi sopiva sulake, ettei tarvitsisi postin kautta tilata. Laitan kuvia lampuista sitten, kun saan homman pelittämään ja valot palamaan.

Hovihankkijani Leni toi minulle Valamon luostarista ihanan pienen puisen karhun. Se tulee saamaan paikkansa Kartanon pääsisäänkäynnin ovenpielestä.

872345.jpg