Viimeinkin Kartanon musiikkihuone on valmistunut ja Eleonora pääsi istahtamaan flyygelin ääreen:

1352560.jpg

Matto huoneesta puuttuu vielä, mutta se tulee sitten joskus myöhemmin. Tänne olen saanut sijoitettua monia ihania lahjaksi saamiani esineitä. Flyygelin sain lahjaksi jouluna 2006 siskoltani:

1352572.jpg

Itämainen kaappi puolestaan on siskoni lahja minulle viime jouluna. Kaapin päällä olevan maljan löysin toissa syksynä Nukke- ja Nallemarkkinoilta, kynttilänjalat olen tehnyt itse korunosista kokoamalla. Kaapin sisällä on joulukalenteriswapin satoa ja pikkuiset lasieläimet ovat olleet minulla yli 20 vuotta:

1352568.jpg

Gramofonitasolla olevan patsaan sain äskettäin Leniltä Thaimaantuliaisina, liina on Tiinan virkkaama ja seinällä oleva taulu häneltä joulukalenteriswapista. Tason alla oleva ruukku on myös tosi vanhoja tavaroitani, josta en edes muista, mistä se on minulle tullut:

1352563.jpg

Uunissa palaa sähköistetty hiillos. Tuhkalapio löytyi joulun alla Nukke- ja Nallemarkkinoilta:

1352570.jpg