Minulla oli eilen vapaapäivä. Miehellä sattui olemaan työreissu Forssaan, joten kun nuo säätkään eivät nyt ole kaikista ihanimmat, niin päätin lähteä mukaan. Aamulla kuudelta startattiin ja illalla yhdentoista jälkeen oltiin kotona. Ja olipa mukava päivä!

Forssassa tietysti suunnistin ensimmäisenä Nukkekoti ja Lelu liikkeeseen. Kaikenlaista pientä tarpeellista tuli ostettua ja kangaskauppa Kankaisesta löysin myös muutaman sopivan kankaan sekä nauhoja, joita voi käyttää vaikka nukkekodin lamppujen teossa.

Ja päivän kaikista mukavin asia oli, kun Mariallakin sattui olemaan vapaapäivä ja hän kutsui minut vierailulle, KIITOS MARIA! Oli todella mukava jutella ja nähdä livenä kaikki Väinölän uudet jutut, mitä viime kesän käynnin jälkeen sinne oli tullut.

Minulla on ollut vakaa suunnitelma mennä kesäkuussa Lahden Miniatyyrimarkkinoille, mutta ne jäävätkin nyt minulta väliin, kun tytär joutuu juuri silloin leikkaukseen. Tässä minun ostokseni "lohdutuksena" nyt sitten, kun kesäkuun keikka jää väliin:

1564229.jpg

Enimmäkseen rakennustarvikettahan minä haalin. Nuo keittiökaapit ovat pohjaksi yhteen tuunailuun, kun on vähän suunnitelmia...

Maria kertoi blogissaan vähän aikaa sitten joutsenkeinujen rakentamisesta myyntiin. Yhdeltä meni tekovaiheessa kaula poikki. Hän lahjoitti minulle tuon kyseisen keinun, kiitos myös siitä! Eipä haittaa tuo vika ollenkaan, vaikka eihän semmoista voi tietenkään myyntiin laittaa.

1564228.jpg